10 napos AlohaMom "Szánj időt magadra Anya!" kihívás...

2017-ben, mikor megszületett az AlohaMom projektem gondolata, akkor a motiváló erőm az volt, hogy segítsek megérteni az anyukáknak, hogy ne felejtsék el magukat. Miért fontos ez? Mert csak olyan állapotot tudunk magunkból sugározni, adni, amilyen állapotban vagyunk. Ha fáradt egy édesanya, rosszkedvű, ingadozó lelki állapotban van, akkor ezt is adja át gyermekének. Honnan tudom? 2 fiúgyermek édesanyjaként én is végig jártam önmarcangolás útját, hogy nekem az a dolgom, hogy a gyerekekkel legyek, mindig vidámnak, mosolygósnak kell lennem, állandóan játszanom kell a picikkel, minden nap főtt ételt kell előállítanom, rendnek kell lenni a lakásba és így tovább. De egy idő után e teher alatt megroppanunk, ha nem töltjük fel szükségleteinket emberi kapcsolatokkal, felhőtlen-, világmegváltó női beszélgetésekkel, egy mozival, egy kis csendes órával, bármivel…

„Szülőként való példamutatásod az, amit gyermekeid sokkal inkább megtanulnak, mint az, amit mondasz nekik. Arra nem emlékeznek, amire próbálod megtanítani őket. Arra emlékeznek, hogy te milyen vagy.” Jim Henson (bábjátékos, színész, karikatúrista – Muppet Show)

Ez az üzenetem és ezért állítottam össze egy kihívást, melyre invitállak Téged is, ha kicsit is kimerültnek, türelmetlennek és fáradtnak érzed magad anyai teendőid közepette… Gyere és töltődj fel velem! Add meg e-mail címed és küldöm a 10 napos kihívást!

A nyár folyamán már többen sikeresen végigcsinálták... Légy Te is bátor és vágj bele MOST!

10_napos_alohamom_szanj_idot_magadra_anya_kihivas.jpg

Címkék: Gondolatok